۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 394681

مدیر برنامه های پل پوگبا مقصد بعدی ستاره تیم ملی فرانسه را مشخص کرد.

مقصد بعدی پوگبا مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، شاید یکی از مهم ترین سوالات در فصل نقل و انتقالات امسال این است که آیا پوگبا یوونتوس را ترک می کند یا امسال نیز در یوونتوس می ماند. مینو رایولا، مدیر برنامه های پل پوگبا در خصوص وضعیت موکلش مصاحبه ای با مارکا انجام داد.

وی در این باره گفت: ما امیدوار هستیم تا پل تا ده سال آینده تبدیل به یک سوپر استار در دنیای فوتبال شود. سال گذشته یوونتوس با چهار باشگاه مختلف برای فروش پوگبا به توافق رسیده بود اما پل نمی خواست تا از این تیم جدا شود. ما پروژه های خوبی مد نظر داریم و بسیار آرام هستیم. پروژه یک باشگاه برای ما اهمیت بسیار بیشتری نسبت به پول دارد. پل در یووه خوشحال است. ما با چند باشگاه صحبت کرده ایم و پروژه آن ها را بررسی کرده ایم اما هم اکنون پل خوشحال است و به یورو فکر می کند.

رایولا ادامه داد: من هر تابستان با باشگاه هایی چون رئال مادرید، منچستر یونایتد، منچستر سیتی، چلسی و بایرن مونیخ صحبت می کنم. رئال مادرید در طول دو سال گذشته روابطی حرفه ای و شفاف با من داشته است. می دانیم که رئال پوگبا را می خواهد اما هنوز اتفاقی نیفتاده است و مذاکرات در مراحل اولیه قرار دارد. مسئله مهم علاقه زیدان و باشگاه مادریدی به پوگباست. 

رایولا در خصوص صحبت های اخیر فلیکس کروس که گفته بود برادرش تونی، ارزش بیشتری نسبت به پوگبا دارد گفت: قیمت پوگبا آن چیزی است که برای او پرداخت می شود و قیمت هایی است که در بازار برای او مطرح می شود. درباره قیمت پوگبا نباید از برادر تونی کروس سوال کنید. اگر من به جای مدیران رئال مادرید بودم، کروس را می فروختم و تیمی جدید می ساختم. مسئله فقط پول نیست و عوامل مهم تری در بازی وجود دارند. شما می توانید پول بسیار زیادی در بازار خرج کنید اما اگر پروژه شما جواب ندهد...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.